بنیتابنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

بنیتا دختر بی همتای من

مهمونی سیسمونی دخترم

1392/6/13 0:04
نویسنده : اکی
1,269 بازدید
اشتراک گذاری

دخترگلم چطوری مامانی ؟ نمیدونی چقدر برای دیدن روی ماهت بی طاقت شدم وقتی تکون میخوری دلم ضعف میره برای دختر گلم ایشاله تا دو هفته دیگه میای بغل مامانی خونه رو روشن میکنی عزیز دلممممممممممم

دختر گلم تا بحال برای اسمت بنیتا رو در نظر داریم ولی اگر از نظر ثبت احوال مشکل داشته باشه اسمهای رونیکا وکیانا انتخابهای بعدیمون هستن ایشاله خوشنام وعاقبت بخیر باشی عزیزکممممممممم

دیروز یه مهمونی واسه سیسمونی دخی گرفتم همه از دیدن سیسمونی دخملم لذت بردن وکلی تعریف کردن مبارکت باشه عزیزمممممممممممم

چندروزی مهمون داشتیم مامانی زهرا بعد از چند وقت اومده بود خونه ما خیلی خوشحال بودم اخه قبلا برات گفتم که مامانی مریضه خیلی از خونه نمیتونه بره بیرون ولی با دایی بیژن ومرجان جون وپیوند گلی رفتن مشهد وبعدشم 3-4روزاومد خونه ما موند دیشب بعد از مهمونی بابا مهدی بردش خونشون

کلی هم کادوی خوشگل مهمونا واست اوردن بابایی قراره فردا از اطاقت عکس بگیر عکس کادوها رو هم میگیرم واینجا برات میذارم

روی ماهت رو میبوسمممممممممم راستی الان که دارم برات مینویسم داری توی دل مامانی سکسکه میکنی الهی قربونت برم جیگرم عسلم بهترینم دختر گلمممممممممممممم خیلی دوستت دارم بیشتر از هر چیز وهرکسی توی دنیا حتی بیشتر از خودم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)