بنیتابنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

بنیتا دختر بی همتای من

23 هفتگی دخملی گلممممممممم

1392/3/13 1:59
نویسنده : اکی
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بنیتا گلی چطوری مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟یه وقتایی حسابی مامان رو اذیت میکنی میگیری میخوابی تکونم نمیخوری نمیگی مامانی که اینهمه منتظراومدن عزیز دلشه نگران میشه تند تند ابراز وجود کن باشه دختر گلمممممممممم

دیروز رفتیم دکتر برای چکاپ هر بار دکتر گوشی رو میذاره صدای قلبت رو بشنویم بابایی چشماش از ذوق برق میزنه هرچند یه کم خودداره زیاد به روی خودش نمیاره ولی موقع شنیدن صدای قلبت دیگه نمیتونه جلوی خودش رو بگیره کلی ذوووووووووووووووق میکنه ولی مامانی بازم نگران این هست که چرا کم وزن اضافه میکنه البته دکتر راضیه ولی من میترسم شما کوچولو موچولو باشی خودم اصلا مهم نیستم

روزایی که از خونه میرم بیرون امکان نداره یه چیزی واسه شما دختر گلم نخرم کلا دیگه کنترل از دستم دررفته کلی چیزای خوشگل موشگل برات خریدم حالا بعدا عکسشو میذارم که بزرگ شدی ببینی

امروز خانم همسایه طبقه بالا رو توی پارکینگ دیدم تازه فهمید باردار هستم وقتی فهمید نی نی دختره کلی تبریک گفت وذوق کرد امیدوارم بتونم نه فقط مادر خوب بلکه دوست خوبی برات باشم بهترینم دختر بی همتای من

بنیتای گلم با تمام وجودم میپرستمت عزیزم عاشقتممممممممم عزیزترینم هستی اینو حتی با جرات به بابایی هم میگم بیشتر از دخترم هیچکس رو توی دنیا دوست ندارمقلب بذار بابایی هم بدونه میدونم که بابات هم بیشتر از تو هیچکس رو توی دنیا دوست نداره نمیدونی درروز چند بار میاد دستش رو میذاره روی شکم مامانی میگه دختر من چطوره تکون میخوره یانه خدایی بابای خیلی خوبی داری اینو مطمئن باش پدرت یکی از بهترین باباهای دنیا میشه

niniweblog.com

دخترم ای شیرین تر از شهد عسل

دخترم صد شعر نو یکصد غزل

دخترم زیباترین رنگین کمان

آفتاب روشن این آسمان

دخترم یک عالمه مهر و وفا

برترین پیمانه جود و سخا

دخترم گلدان گلهای بهار

دانه ی یاقوت زیبای بهار

دخترم بر درد بی درمان شفا

یک ملک در ظاهری انسان نما

دخترم الماس انگشتر نشین

شاهکاری نیست زیبا تر از این

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساغر
17 خرداد 92 15:00
اكي جان چقدر خوشحالم كه مادر شدي ً وقتي تو ني ني سايت پستات دنبال ميكردم به همتت افرين ميگفتم من پارسال رفتم پيش دكتركريم زاده كه مثمر ثمر نبود يعني منو. ارجاع داد به دكتر طاهري پناه كه با داروي اشتباهش نزديك بود منو به كشتن بده ، بعد رفتم پيش كتر عارفي البته دكتر عارفي خيلي كند پيش ميره اما فعلا كه بد نيست اميدوارم منم نتيجه بگيرم