بنیتابنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

بنیتا دختر بی همتای من

بنیتا گلی امروز 29هفته و4 روزه شده توی دل مامانی

1392/4/25 22:44
نویسنده : اکی
344 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا جوووووووووووووونم خوبی دختر گلم؟؟؟؟؟؟؟جیگر مامانی هستی

دختر گلم دیروز طبق دستور دکتر امپول بتامتازون زدم امپول رو که زدم تو دختر گلم مثل اینکه قرص ارامبخش بهت داده باشن لالا کردی اونم چه لالایی یه ذره کوچولو کوچولو اینور اونور میرفتی تا صبح از نگرانی نخوابیدم صبح رفتم بیمارستان صدای قلب نازنینت رو شنیدم خیالم رااااااااااااااااااااااااااااحت شد ظاهرا به خاطر امپوله خوابت گرفته بوده عزیزممممممممممم ولی همچین که خانم ماما گوشی رو گذاشت برای شنیدن صدای قلبت انچنان لگدی به گوشی زدی که هم من وهم خانم ماما خندمون گرفت مامانی دوست نداشتی؟ صداش اذیتت کرد؟ دلم واست یه ذرررررررررررررررررررررررره شده جوجه کوچولوی من عزیز دلم راستی خوب با باباییت کیف میکنیااااااااااااااااااااااااادالی بازی دارین باهم؟؟؟؟تابابایی دستش رو میذارم روی شکم مامان اروم میشی دستش رو که برمیداره انگاردنبالش میگردی شروع میکنی شیطونی کردن بابایی میخوای جیگرم؟؟؟؟؟بابامهدی هم کیف میکنه با دخملش ایشاله تا2ماه دیگه میای بغلم ومیشی چراغ خونه عزیز دلممممممممم نفسم عشقمممم دخترممممممممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)