بنیتابنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

بنیتا دختر بی همتای من

تولد مامان

1392/4/15 21:11
نویسنده : اکی
190 بازدید
اشتراک گذاری

دخترگلممممممممم چطوری ؟ عزیز دلم حسابی شیطون شدی هزار ماشالههههههههه الهی قربون اون وول خوردنت برم دلم ضعف میره عزیزم وقتی اینور اونور میری میدونم جات داره تنگ میشه مامانی بزرگ شده دخملمممممممممم جیگر من دیگه ایشاله تا 2ماه ونیم دیگه صحیح وسالم میای بغل مامانی وووووووووووووووووی چه ذوقی بکنم من وقتی روی ماه دخملمو ببینم قلب

امروز تولد مامانیه چقدر خوشحالم که امسال توی سالگرد تولدم دختر گلم رو توی وجودم حس میکنم عزیزدلممممممم دیشب دایی بیژن ومرجان جون وپیوند خوشگله اومدن خونمون واسه تولد مامانی واسه تو هم یه پاپوش خوشمل اورده بودن دستشون درد نکنه

پریروز هم دوستای مامانی واسه شما هم چندتاکتاب شعر خوشگل اوردن که برات شعر بخونم

دوشنبه رفتم دکتر خداروشکر همه چیز خوبه فقط مامانی یه کم ضعیف شده کم خونی واینا فدای سردخترممممممممممم تو عزیز دلم سالم باشی من همه چیزو به جون ودل میخرم دکتر کلی گشت تا ضربان قلبت رو پیدا کرد اخه جابجا شدی بنیتای گلممممممم سرت اومده سمت چپ پاهات رفته سمت راست چه میکنی توی شکم مامانی ؟؟؟؟؟؟؟ خوب واسه خودت اینور اونور میریا خنده

راستی مامانی زهرا به من گفته بودم واسه تولد شما برم یه دونه وان یکاد وزنجیر بخرم چندروز پیش با بابایی رفتیم برات خریدیم چه ذوقی میکنم وقتی برای دخترم خرید میکنم

خدارو هزارااااااااااااااااااااااااااااااااااااان بار بخاطر نعمتی که بهم داده شکر میکنم بخاطر فرشته ای که توی دلم گذاشته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مه لقا
18 تیر 92 17:48
اکی جون من دیر دیدم که تولدتونه.مبارک باشه خیلی حس خوبیه وقتی آدم با پاره تنش تو وجودش تولد بگیره.منم 1هفته ی پیش امتحانش کردم.
سودابه
30 تیر 92 13:28
بنیتا جونم سلام.این پیام یک مادر بزرگه که بدست شما میرسد لطفا خوب توجه کنید.قبل ازشرکت کردن نوه ام در مسابقه از همراهم به نی نی های دیگه رای دادم حالا نمی تونم به نوه خودم محمدمتین رای بدم.شما بهش رای میدین کدش 683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه هر همراه یک رای محسوب می شودهستم.نکنه بزارین نوه اموای نه میدونم که رای میدین در خونه مادر بزرگه به روی همه نی نی ها بازه پس قدم رنجه کنید.