بنیتابنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بنیتا دختر بی همتای من

5ماهگی بنیتا گلی

1392/12/2 2:09
نویسنده : اکی
525 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلاممممممممممم عزیز دلم شیرینم که این روزا دلم میخواد درسته قورتت بدم از بس شیرین شدی این چند وقت خیلی درگیرمسایل مختلف بودم عزیزم نمیرسم خیلی به وبلاگت سر بزنم کارهای زیادی برای انجام دادم هست که حالا هروقت بزرگ شدی از این روزها برات صحبت میکنم ولی چقدر خوبه که تو الان این سختیها رو نمیفهمی میخندی وشادی میکنی گاهی هم گریه میکنی ولی سختیهای روزگار به تو دلبند عزیزم اسیبی نمیرسونه خدا روشکررررررررررررررررررررررررر

عزیزم برای 5 ماهگی یه ازمایش کشت ادرار داشتی که خداروشکر مشکلی نداشتی ولی تو دختر شیطون بلا خیلی سخت شیر میخوری تا بحال یه تا شیرخشک مختلف رو برات امتحان کردم هرکدوم رو یه مدت میخوری وبعدش دلت رو میزنه ویه چیز جدید میخوای واسه همین یه خورده کوشولو موشولو هستی دیگه غذای کمکی رو برات شروع کردم با فرنی که خیلی دوست داری وحسابی میخوری ماشالهههههه نوش جونت

توی این یک ماه اخیر حسابی هم شیطون شدی از این طرف به این طرف اتاق غلت میزنی قل میخوری ومیری داری سعی میکنی سینه خیز بری فکرکنم تا عید ایشاله سینه خیز رفتن رو یاد گرفته باشی الان هم یه کوچولو میتونی جلو بری دیگه اینکه همه چیز رو میبری سمت دهنت وگاز میگیری ماشاله خیلی هم خوش خنده هستی قربونت برم عزیزممممممممممممممم

امروز تولد مانلی دختر خوشگل خاله مژگان بود مارو هم دعوت کرده بودن خیلی خوش گذشت همه هم قربون صدقه دختر خوشگل من میرفتن میگفتن براش اسفنددود کن ماشاله خیلی خوشگل وبانمکه که خداییش هم خیلی خوشگلی نه اینکه چون مامانت هستم میگمااااااااااااااااااااا همه اینو میگن خدا از چشم بد حفظت کنه عزیزم موقع برگشتن هم با خاله هدیه اومدیم تو کلا توی ماشین خواب بودی نزدیک خونه که رسیدیم بیدار شدی وبا بادکنک باب اسفنجی که از تولد برات اورده بودم بازی میکردی قربونت برممممممممممممممممممممم الهی

مامانی بهم قول بده حسابی شیر بخوری تا تپل و قوی بشی مامانی هم دیگه غصه نخوره عزیزممممممممممم

دیگه نزدیک عیده اولین نوروز دختر گلم یک ماه دیگه مونده برات حسابی خزید عید کردم کلی لباس وکفش خوشگل برات خریدم بعدا عکسشونو برات میذارم خوشگلکممممممممممم ایشاله سالهای سال عید نوروز رو باسلامتی وخوشحالی با هم جشن بگیریم عزیزمممم

پاینده باشی همه زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شازده پاشا
2 اسفند 92 12:17
سلام خانمی .ماشلابه این دختربانمک .پنج ماهگی مبارک مامانی .منتظرعکسای خوشگلش بالباسای اولین عیدش هستیییییما .اگه دوست داشتین پیش ماهم بیاین خوشحال میشیم
خاله فازی(مامان حسنا)
7 اسفند 92 19:20
ماشالا به بنیتا جون مامانت که کلا ترک مارو کرده ولی من همیشه به یاد هر دوتون هستم وخوشحالم که مامانت در کنار تو خوشحاله امیدوارم همیشه شاد باشید