بنیتابنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

بنیتا دختر بی همتای من

خاطرات 4 ماهگی دختر گلمممممممممم

1392/11/5 23:36
نویسنده : اکی
607 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتای عزیزم مامان گلی دخی خوشگلی ببخشید که نتونستم چند وقت بیام وبلاگت رو updateکنم اخه این چند وقت خیلی سرم شلوغ بود بیشتر وقتم رو برای تو دختر گلم میذارم الان که دارم این مطالب رو مینویسم دختر قشنگم مثل فرشته ها خوابیدی میپرستمت دختر قشنگممممممممم

روز 21 دی ماه رفتیم پیش دکتر خاچاطوریان هم برای ویزیت و هم واکسن چهارماهگی چکاپ که خوب بود واکسن رو هم اقای دکتر برات زدن وتو دختر خانوم من فقط یه کم گریه کردی وزود زود اروم شدی

روز 23 دیماه توی 4 ماه و2 روزگی غلت زدی برای اولین بار حالا هم دیگه یاد گرفتی غلت بزنی یه جا بند نمیشی روی شکم میفتی وسعی میکنی سر بخوری بری جلو ایشاله بزودی میری هنوز برات زوده دختر گلممممممممممممم

3 بهمن رفتیم تولد لنیای خوشگل عزیز دختر خاله ساناز یه دختر خوشگل وملوس وجیگر مثل خودت عین فرشته ها ایشاله خدا برای پدرومادرش حفظش کنه تو هم بهت خوش گذشت به همه میخندیدی ومثل فضولها همه جا رو بررسی میکردی دختر جیگر من

راستی دیروزم یه کار خطرناک کردی با وجود اینکه همیشه ناخنهات رو کوتاه کوتاه میکنم دیشب موقع خواب با ناخنت داخل گوشت رو زخم کرده بودی وخون اومده بود ولی خودت عین خیالت نبود از دستت که خونی بود فهمیدم یه بلایی سرخودت اوردی دختر گلم مواظب خودت باش مامانی دختر شیطون بلای من

1234

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فازی(مامان حسنا)
6 بهمن 92 11:42
واییییییییی ماشاالله چقدر بزرگ شده این فرشته ناز نازی تقصیر مامان بدشه که خاله چند وقته بنیتا جون رو ندیده