بنیتابنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

بنیتا دختر بی همتای من

جریان برق گرفتگی مامانی

1392/3/25 7:27
نویسنده : اکی
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بنیتا گلی خوبی مامانی ؟ عزیز دلم ببخشید دیروز اذیتت کردم کلی از دست خودم ناراحتم وعصبانیکلافهناراحت دیروز وقتی داشتم ماشین ظرفشویی رو از پریز برق درمیاوردم برق منو گرفت از دست راستم اومد واز پای راستم خارج شد کلی ترسیدم اشکم بند نمیومد بلافاصله زنگ زدم به مامای کشیک بیمارستان گفتن اگه دخملی تکون میخوره مشکلی نیست کلی هم دعوام کردن البته حق داشتن امروزم زنگ میزنم به دکتر طرازی ازش سوال میکنم یه موقع مشکلی نباشه واسه دخمل گلممممممممم

عزیزم خییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملیجک تنبل از دنیای نینی سایت
9 تیر 92 18:09
الـــــــــــــــــــــــــــهی چه با احساسی عزیزم نینیت سلامت دنیا بیاد